Trends in de detailhandel

De detailhandel is de grootste werkgever in de particuliere sector in de Verenigde Staten. De detailhandel wordt gekenmerkt door de verkoop van goederen rechtstreeks aan consumenten. Deze verkoop kan online, op een fysieke locatie of via direct mail plaatsvinden.

Ondanks de digitale revolutie winkelen de meeste consumenten nog steeds liever in fysieke winkels. Er zijn ongeveer 3,7 miljoen winkelinstellingen in de VS Deze omvatten winkels, restaurants, benzinestations, salons en meer.

Retailers hebben zich aangepast aan de nieuwe winkeltrends. Amazon heeft het bijvoorbeeld voor klanten gemakkelijker gemaakt om producten te kopen door Amazon Go -winkels te maken beste decoratie ladders vergelijken. Ze worden beheerd door kunstmatige intelligentie en laden klanten Amazon -accounts automatisch in rekening.

Millennials hebben een recente verschuiving op de Amerikaanse retailmarkt aangedreven. Onder de jongere generaties heeft een verlangen naar directheid en ervaring hen ertoe gebracht om meer items offline te kopen. Millennial shoppers worden ook beïnvloed door gebruikersrecensies. Online klantenservice beoordelingen beïnvloeden tot 88% van de kopers.

Millennials waarderen gepersonaliseerde klantenservice. Millennials hebben ook een voorkeur voor merken die gemakkelijk rendement bieden. Bovendien onderzoeken millennials vaak producten voordat ze worden gekocht.

Ondanks de opkomst van online winkelen, vindt 90% van de detailhandel nog steeds plaats in fysieke winkels. De National Retail Federation meldt zelfs dat millennials meer kopen in winkels dan ooit.

Onderzoek heeft aangetoond dat winkelomgevingen shoppers -stemmingen en affectieve reacties kunnen beïnvloeden. Een positievere stemming leidt tot grotere uitgaven. Hoge niveaus van opwinding kunnen ook de wens om te blijven hangen in winkels vergroten. Tijdens een hoge opwindingsperiode doen mensen vaak impulsieve aankopen.

Back to top